12 kwietnia 2013


Hej, dzisiaj postanowilam wziasc sie w garsc i zrobilam moja liste rzeczy ktore musze sobie kupic w najblizszym czasie. Oczywiscie nie wszystkie rzeczy beda takie same a moze jednak mi sie uda :> Rzeczy bede szukala w River Island, Top Shop, H&M, Primark, Zara i Schuh


- Portfele, wybralam dwa w dwoch kolorach bardzo wakacyjnych i rzucajacych sie w oczy
- Biale bluzki z 3/4 rekawem uwielbiam je! Pasuja doslownie do wszystkiego i ubieram je dosyc czesto Wyjatkowo spodobala mi sie biala bluzeczka z baskinka 
- Szal/chusta kiedys uwielbialam je i mialam ich ok 2 szuflad w komodzie teraz od nowa zaczelam je zauwazac i uwielbiac jeszcze bardziej 
-Spodnie rurki w swojej szafie mam juz ok 4 par rurek czarnych i dalej jest ich mi malo! A niebieskie zawsze sie do czegos przydadza :)
- Case do Iphone, swojego Iphona mam juz ponad pól roku i dalej nie znalazlam idealnego case :(
- Okulary pilotki potrzebuje ich przedewszystkim do prowadzenie auta
- Torba Micheal Kors moje marzenie, wytrwale zbieram na nia zeby zrobic sobie wymarzony prezent urodzinowy 
- Buty VANS - kocham je!

3 komentarze:

  1. świetny blog i notka ;)
    ciekawie tutaj :3
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oby się wszystkie pozycje z listy znalazły u Ciebie :)
    ja kocham torebki MK.. mam już 3 i na pewno jeszcze niejedna wpadnie w moje łapki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem duże zakupy Cię czekają:)

    OdpowiedzUsuń